ادو تویلت مردانه پرستیژ مدل Pegasus حجم 100 میلی لیتر

فروش ویژه
ویژگی‌ها
حجم: 100 میل
مناسب: آقایان
نوع رایحه: تند, خوراکی, شرقی, شیرین, طبیعت, گرم, گل
ضمانت اصالت
ضمانت کیفیت
ارسال فوری به سراسر کشور
پرداخت از درگاه معتبر
خرید حضوری و اینترنتی

1 در انبار

ارسال توسط فروشگاه اینترنتی دز اسکای
36% Original price was: ۳۴۵,۰۰۰ تومان.Current price is: ۲۲۰,۰۰۰ تومان.

1 در انبار

شناسه محصول: 9704

محصولات پیشنهادی

توضیحات

معرفی ادو تویلت مردانه پرستیژ مدل Pegasusّ:

ادو تویلت مردانه پرستیژ مدل Pegasusّ، رتبه ۶ از خانه Parfums de Marly است. به عنوان یک ترکیب بی نظیر شرقی – فوژه طبقه بندی می شود.
شیشه عطر ادکلن مردانه پگاسوس، در همان پلتفرم آشنای ادکلن های پرستیژ کالر ساخته شده.ادکلن مردانه پگاسوس ، همچون نام خود در ماندگاری رایحه یک افسانه است. رایحه این عطر همچون  داستان پگاسوس شما را به سالهایی دور می برد در حالی که هیچ نشانه ای از کلاسیک بودن در آن دیده نمی شود.

به یاد خیابان های خیس فرانسه و پاریس، مردانی شیک با کلاه های شاپو ، سرشار از قدرت با رفتاری آداب مند مانند یک جنتلمن واقعی ، سرشار از شکوه و وقار مردانه با کاراکتری مثبت! اندیشمندان، نویسندگان و سخنگویانی قدرتمند دهه ۹۰ پاریس همین قدر نوستالژیک ولی در عین حال بسیار مدرن و بی همتا .

ادو تویلت مردانه پرستیژ مدل Pegasus حجم 100 میلی لیتر

شاید مهم ترین نکته درباره ادو تویلت مردانه پرستیژ مدل Pegasusّ، ماندگاری و پخش بوی بی نظیرش باشد، که آن را برای استفاده در تمام فصول به انتخاب خیلی خوبی تبدیل می کند.
نت های برتر این ادکلن جذاب : ترنج ، هلیوتروپ و زیره. میانی: گل یاس ، بادام تلخ و اسطوخودوس. پایه: کهربا ، وانیل و چوب صندل.
عطر ادکلن مردانه پگاسوس ، به صورت ۱۰۰ میلی لیتر به بازار عرضه می گردد .
ادو تویلت مردانه پرستیژ مدل Pegasusّ با رایحه اصلی پگاسوس و اسانس فرانسوی تولید می شود.
ادوپرفیوم های شرکت پرستیژ، ساخت کشور ایران بوده و توانسته در شبیه سازی عطر های خود با رایحه های بسیار معروف دنیا موفق عمل کند تا عاشقان عطر و ادکلن، بتوانند با قیمت های بسیار مناسب تری بهترین رایح های دنیا را انتخاب کنند.
پیشنهاد ما به شما این است، که از خرید و استفاده عطر های فیک جدا خودداری فرمائید و عطر های شرکتی معتبر را جایگزین آن کنید، چرا که عطر های فیک بهداشتی نبوده و مشخص نبودن مواد اولیه آن می تواند مجاری تنفسی شما را تحریک کرده و شما را درگیری بیماری های تنفسی کند.

توضیحات تکمیلی

حجم

100 میل

مناسب

آقایان

نوع رایحه

تند, خوراکی, شرقی, شیرین, طبیعت, گرم, گل

دیدگاهها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

فروشگاه ما در اینستاگرام
ارتباط در تلگرام
ارتباط در واتس اپ
تماس با فروشگاه