رژ لب جامد نوت مدل Deep-impact شماره 09

ویژگی‌ها
کشور مبدا برند: ترکیه
شماره رنگ: 09
سایر مشخصات: – در ترکیب این محصول از ویتامین E استفاده شده است – فاقد پارابن بوده و از مواد مرغوب تهیه شده است – این رژلب ظاهری درخشنده و براق دارد
برند: نوت Note
ضمانت اصالت
ضمانت کیفیت
ارسال فوری به سراسر کشور
پرداخت از درگاه معتبر
خرید حضوری و اینترنتی

1 در انبار

ارسال توسط فروشگاه اینترنتی دز اسکای
۳۸۰,۰۰۰ تومان

1 در انبار

شناسه محصول: 5078

محصولات پیشنهادی

توضیحات

معرفی رژ لب جامد نوت مدل Deep-impact شماره 09:

در ترکیب این محصول از ویتامین E استفاده شده است که به عنوان قویترین آنتی اکسیدانی شناخته شده به تغذیه پوست کمک کرده و آن را در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند.این رژ لب دارای مقادیر بالای رنگدانه برای ایجاد رنگ با اثر بالا و حسی کرمی بر روی لب‌ها است.

این محصول به آسانی بالم لب بر روی لب‌ها پخش می‌شود و درخششی مانند برق لب ایجاد می‌کند. ترکیبات ویژه در فرمولاسیون، پخش کامل را تضمین می‌کند، لطافت و انعطاف پذیری را با درخشندگی بیشتر به لب‌ها باز می‌گرداند.رژ لب جامد دیپ ایمپکت نوت همچون دیگر محصولات آرایشی لب نوت فاقد پارابن  است.

بی‌تردید رژلب پرکاربردترین و پرطرفدارترین محصول آرایشی است که تمامی بانوان آن را خریداری کرده و از آن به صورت روزانه استفاده می‌کنند. به دلیل اینکه رژلب می‌تواند ازطریق دهان وارد بدن شود، انتخاب یک رژلب مناسب از اهمیت بسیاری برخوردار است.

رژلب دیپ ایمپکت نوت به نرمی روی لب قرار گرفته و نمایی براق دارد. این رژلب دارای ویتامین E بوده و به دلیل داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی به تقویت پوست لب کمک می‌کند.

این محصول فاقد پارابن بوده و به دلیل استفاده از مواد مرغوب در ترکیبات آن، سلامت پوست لب شما تا حد زیادی تأمین می‌شود. شما می‌توانید این محصول کاربردی را به صورت آنلاین از فروشگاه دز اسکای خریداری کرده و براحتی درب منزل خود دریافت کنید.

رژ لب جامد نوت مدل Deep-impact شماره 09

 

ویژگی‌های محصول:

مرطوب‌کننده لب

پوشش‌دهی بالا

جلوگیری از خشکی و ترک لب

فاقد پارابن

حاوی ویتامین ای

دارای خاصیت آنتی اکسیدانی

توضیحات تکمیلی

کشور مبدا برند

ترکیه

شماره رنگ

09

سایر مشخصات

– در ترکیب این محصول از ویتامین E استفاده شده است – فاقد پارابن بوده و از مواد مرغوب تهیه شده است – این رژلب ظاهری درخشنده و براق دارد

دیدگاهها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

فروشگاه ما در اینستاگرام
ارتباط در تلگرام
ارتباط در واتس اپ
تماس با فروشگاه